loading...

دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بازدید : 320
دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 10:50

نظارت تصویری در سیستم های خرده فروشی موضوعی است که می تواند امنیت کسب و کارهای فعال در صنعت خرده فروشی را تا چند برابر افزایش دهد. از سوی دیگر فناوری های ابری و اینترنت اشیا نیز امکاناتی بی پایان را برای سازمانها و شرکت های خرده فروشی مدرن ایجاد کردهاند. مشتریان هرگز به اندازه امروز از کنترل انجام معاملات خود برخوردار نبوده اند؛ به شکلی که امروز با فشردن تنها چند دکمه می توان کالاها و خدمات را به راحتی از خانه های خود انجام دهید.

با این حال، داده های ایجاد شده توسط مشتریان در درون این تجربه خریدکالا بدون حضور فیزیکی فضایی جذاب تر برای مجرمان اینترنتی نیز ایجاد کرده است. تعداد حملات هکری و کلاه برداری های اینترنتی با سو استفاده از داده های اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان در حال افزایش است و این موضوع مشکل بزرگی را برای خرده فروشان و مشتریان ایجاد می کند.

علاوه بر ایجاد اختلال و خرابی فوری که ممکن است موجب سو استفاده از اطلاعات مشتریان شود، آسیب رساندن به اعتبار یک کسب و کار یا برند نیز می تواند یک ضربه مادام العمر برای یک کسب و کار به حساب آید. بنابراین ضروری است که خرده فروشان و فعالان تمام صنایع همین امروز از مراحل و رویه هایی که برای اطمینان از انطباق کامل داده ها و تضمین یکپارچگی زیرساخت IT شرکتشان ضروی است آگاهی داشته باشند.

اطمینان از انطباق کامل فناوری های روز

اطمینان از اینکه همه خرده فروشی ها پیامدهای امنیتی را درک می کنند و می دانند چگونه در صورت نقض این قوانین واکنش موثر داشته باشند، بسیار حیاتی است. از نظر قوانین، همه تیم ها و ادارات باید اطمینان داشته باشند که در صورت مشاهده مواد مشکوک به تخلف، سطح هشدار سیستم امنیتی را افزایش دهند. همچنین شرکت ها باید تلاش کنند تا مکالمات مشتریان را در کل زنجیره تامین امن نگه دارند تا از این طریق اطمینان حاصل شود که الزامات امنیتی به طور موثر برآورده می شوند و خطرات امنیتی به اندازه کافی برطرف می شوند. این موضوعات برای سیستم های امنیتی در صنعت خرده فروشی بسیار مهم است و در صورت نقص در چنین سیستم هایی هزینه های سنگین به شرکت ها وارد می شود.

یکی از الزامات استاندارد های جهانی امنیتی این است که اقدامات لازم برای جلوگیری از حمله و محافظت از نرم افزارها و سیستم های موجود انجام شود. همچنین این موضوع بسیار مهم است که مدیریت موثر چرخه عمر یک خرید بتواند امنیت سایبری دستگاه های اینترنت اشیا، مانند دوربین مداربسته نظارت تصویری شبکه را تامین کند. بنابراین اقدامات لازم باید برای کمک به جلوگیری از به خطر افتادن چنین دستگاه هایی، کاهش خطر و در نهایت حفظ اعتماد مشتری در نظر گرفته شود. ایجاد یک راه حل خرده فروشی واقعاً مطمئن تنها در صورتی امکان پذیر است که امنیت در هر مرحله مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته باشد.

آسیب پذیری های سیستم برابر است با داده های آسیب پذیر

برای ورود دوربین های تحت شبکه به یک شبکه فناوری اطلاعات، باید اطمینان حاصل شود که این سیستم ها در معرض خطرات حملات سایبری قرار نگیرند و به عنوان یک منفذ ورودی برای ورود به فعالیت های درونی و دستیابی به با ارزش ترین اطلاعات تجاری و دیگر اطلاعات مشتریان مورد استفاده قرار نمی گیرند.

بنابراین اهمیت محافظت از داده های جمع آوری شده توسط یک سیستم در برابر آسیب پذیری های بالقوه را نمی توان نادیده گرفت و در نتیجه اطمینان از ایمن بودن همه فناوری های نصب شده به طور پیش فرض امری حیاتی است. همچنین برای تقویت امنیت سیستم از ابتدا باید این سیستم ها با ملاحظات امنیت سایبری ساخته شوند. برای مثال به روزرسانی نرم افزار و به روزرسانی سیستم عامل دستگاه ها از جمله مواردی است که می تواند به بالا رفتن امنیت سیستم شما در مقابل تهدید های سایبری کمک کند. همچنین استفاده از تکنسین های خبره در حوزه امنیت سایبری از جمله موضوعاتی است که باید مدیران شرکت ها در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: هایک ویژن نصب دوربین مدار بسته

اهمیت محافظت در برابر آسیب پذیری های سیستم

حفظ روابط مثبت متقابل با ذینفعان کلید ایجاد یک زنجیره تأمین سالم است که بر پایه اعتماد و احترام متقابل بنا شده باشد. تنها با پیروی از چنین رویکردی می توان یکپارچگی سیستم ها را به طور کامل تضمین کرد . کاملا واضح است که فروشندگان و نصب کنندگان معتمد باید با یکدیگر همکاری کنند تا از رعایت اصول اخلاقی و رعایت اصول امنیت سایبری اطمینان حاصل شود.

همچنین باید دقت کافی به عمل آید تا اطمینان حاصل شود که کلیه ذینفعانی که در ساخت ، تأمین و نصب نرم افزارها و سیستم های امنیتی فعالیت می کنند، اهمیت حفظ بهترین شیوه های امنیتی را در اولویت کارهای خود درک می کنند. بنابراین مهمترین عنصر برای امنیت سایبری سیستم های یکپارچه نیروهای انسانی متخصص است که در یک زنجیره به هم پیوسته با هم همکاری می کنند.

پرداختن به چالش مداوم

همچنین خرده فروشان باید بتوانند به فناوری هایی که نیازهای عملیاتی آنها را پشتیبانی می کنند و خطرات مربوط به حملات سایبری را نیز برطرف می کنند دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر این سیستم ها باید از سیاست های امنیتی IT پشتیبانی کنند.

نظر بسیاری از کارشناسان حوزه امنیت این است که با پیروی از روش های ثابت شده امنیت سایبری برای استفاده از تکنولوژی اینترنت اشیا و درک اهمیت اجرای محصولات و خدمات با کیفیت بالا از طریق ارتباط با فروشندگان و شرکای معتمد، خرده فروشان از سیستم های امنیتی بهتر برای کاهش موثر تهدید امنیت سایبری بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته

مزایای دوربین های امنیتی برای مغازه های خرده فروشی

استفاده از دوربین های امنیتی در فروشگاه های خرده فروشی مزایای بسیاری دارد و به جرات می توان گفت که تمام اماکن خرده فروشی در آینده مجبور به استفاده از این تکنولوژی خواهند بود. موارد مهم استفاده از دوربین های امنیتی را در ادامه بررسی می کنیم و البته این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از سیستم های امنیتی در صنعت خرده فروشی می تواند تا 60 درصد از هزینه های ناشی از سرقت را کاهش می دهد.

جلوگیری از سرقت کالا

اولین و واضح ترین مزیت دوربین های امنیتی در فروشگاه های خرده فروشی کاهش میزان احتمال سرقت از فروشگاه است. سرقت و کاهش موجودی کالاها، مشکلات بسیار رایج و شناخته شده ای هستند که صاحبین خرده فروشی ها با آن درگیر هستند. با یک سیستم نظارت تصویری و نصب دوربین های مداربسته نظارتی احتمال سرقت های کوچک یا بزرگ در فروشگاه هابه شدت پایین می آید. اگر چه ممکن است در نگاه سطحی دزدی های کوچک بی اهمیت جلوه کنند، اما آمارها نشان می دهند که همین تلفات کوچک می تواند به سرعت تبدیل به یک معضل بزرگ برای فروشگاه ها شود.

بنابراین نصب سیستم های دوربین امنیتی یک راه حل بسیار موثر برای کاهش میزان سرقت در کسب و کار های خرده فروشی است. این موضوع بیشتر به خاطر این واقعیت ساده است که مشتریان به مکان های خرده فروشی می روند که می توانند دوربین های امنیتی را ببینند، چون دزدی در این فروشگاه ها کم تر است. همچنین دوربین های مداربسته حفاظتی علاوه بر ترساندن دزدان و جلوگیری از دزدی، توانایی پوشش مواردی که دزدیده می شوند را نیز دارد. همچنین اگر کسی از شما دزدی کرد و رفت، شما می توانید به تصاویر نظارتی ضبط شده خود رجوع کنید و مقامات را برای شناسایی و بازیابی دارایی و یا پیگرد قانونی در جریان قرار دهید.

دوربین های امنیتی تصاویر را در 24 ساعت شبانه روز ضبط می کنند

دومین مزیت قدرتمند سیستم های امنیتی خرده فروشی، ایجاد آرامش و امنیت ذهنی برای صاحبین کسب و کارها است. دوربین های تحت شبکه IP به کاربران خود این امکان را می دهند تا در هر زمان، و هر مکانی بر محلی که می خواهند نظارت داشته باشند. مزیتی که دراختیار صاحبین خرده فروشی ها قرارمی گیرد این است که می توانند از طریق این دوربین های نظارتی مستقیم در طول ساعات کار و پس از آن به شکل کاملان آنلاین تصاویر محل کار خود را رصد کنند. این قابلیت در مواقعی که از طریق سیستم هشدار دهنده از یک رویداد مشکوک آگاه می شوید، بیشتر اهمیت خود را نشان می دهد. برای مثال اگر سیستم های هشدار شما به صدا درآمده باشند می توانید ابتدا تصاویر دوربین را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا واقعا به برخورد و تهدید جدی و تماس با پلیس نیاز است یا خیر.

کاهش سرقت کارکنان

اگرچه تمام شرکت ها ضمانت هایی از کارمندان دریافت می کنند و در مصاحبه های قبل از استخدام صلاحیت کارمندان خود را مورد بررسی قرار می دهند، اما بازهم در برخی موارد کارمندان دست به سرقت از فروشگاه می زنند. در واقع، آمار اخیر نشان می دهد که سرقت کارکنان می تواند تا 36 درصد از کل تعداد دفعات سرقت از یک فروشگاه را به خود اختصاص دهد. نصب دستگاه های امنیتی و دوربین های مداربسته در خرده فروشی به کاهش میزان چنین مواردی به شدت کمک می کند و از سوی دیگر مانع اتهام های دروغین به کارمندان صادق نیز می شود.

همچنین در بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی تعداد زیادی از کارکنان در شیفت های مختلف کاری فعالیت می کنند و در نتیجه در صورت بروز سرقت در فروشگاه، مشخص کردن این موضوع که سرقت کار کدام یک از کارمندان است، کار دشواری به حساب می آید. در این خصوص دوربین های امنیتی خرده فروشی این نگرانی را از بین می برند و به شما مدارک ویدئویی مورد نیاز را می دهند تا شما دچار سردرگمی نشوید.

نظارت بر کارمندان و افزایش خدمات به مشتریان

بحث نظارت بر عملکرد کارمندان یکی از موضوعاتی است که بسیاری از مدیران در شرکت های بزرگ و کوچک با آن درگیر هستند. یکی دیگر از مزایای مفید که دوربین های امنیتی در فروشگاه های خرده فروشی ارائه می دهند، زمانی است که آنها بر کارمندان نظارت می کنند. اطمینان از این که مشتریان شما تجربه خریدی لذت بخش را دارند، عامل اصلی موفقیت کلی هر فروشگاه خرده فروشی است. با نظارت بر کارکنان خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها با شیوه ای حرفه ای، مؤدبانه و دوستانه با مشتریان برخورد می کنند. همچنین وقتی گزارشی منفی از عملکرد یکی از کارمندان دریافت می کنید، می توانید برای این که در مورد مناسب ترین روش برخورد تصمیم بگیرید به فیلم های نظارتی رجوع کنید. نکته پایانی در خصوص سیستم های امنیتی در صنعت خرده فروشی این است که بدون استفاده از چنین سیستم هایی نظارت مدیران بر عملکرد کارمندان و نحوه رفتار مشتریان به شدت سخت و هزینه زا خواهد بود.

نظارت تصویری در سیستم های خرده فروشی موضوعی است که می تواند امنیت کسب و کارهای فعال در صنعت خرده فروشی را تا چند برابر افزایش دهد. از سوی دیگر فناوری های ابری و اینترنت اشیا نیز امکاناتی بی پایان را برای سازمانها و شرکت های خرده فروشی مدرن ایجاد کردهاند. مشتریان هرگز به اندازه امروز از کنترل انجام معاملات خود برخوردار نبوده اند؛ به شکلی که امروز با فشردن تنها چند دکمه می توان کالاها و خدمات را به راحتی از خانه های خود انجام دهید.

با این حال، داده های ایجاد شده توسط مشتریان در درون این تجربه خریدکالا بدون حضور فیزیکی فضایی جذاب تر برای مجرمان اینترنتی نیز ایجاد کرده است. تعداد حملات هکری و کلاه برداری های اینترنتی با سو استفاده از داده های اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان در حال افزایش است و این موضوع مشکل بزرگی را برای خرده فروشان و مشتریان ایجاد می کند.

علاوه بر ایجاد اختلال و خرابی فوری که ممکن است موجب سو استفاده از اطلاعات مشتریان شود، آسیب رساندن به اعتبار یک کسب و کار یا برند نیز می تواند یک ضربه مادام العمر برای یک کسب و کار به حساب آید. بنابراین ضروری است که خرده فروشان و فعالان تمام صنایع همین امروز از مراحل و رویه هایی که برای اطمینان از انطباق کامل داده ها و تضمین یکپارچگی زیرساخت IT شرکتشان ضروی است آگاهی داشته باشند.

اطمینان از انطباق کامل فناوری های روز

اطمینان از اینکه همه خرده فروشی ها پیامدهای امنیتی را درک می کنند و می دانند چگونه در صورت نقض این قوانین واکنش موثر داشته باشند، بسیار حیاتی است. از نظر قوانین، همه تیم ها و ادارات باید اطمینان داشته باشند که در صورت مشاهده مواد مشکوک به تخلف، سطح هشدار سیستم امنیتی را افزایش دهند. همچنین شرکت ها باید تلاش کنند تا مکالمات مشتریان را در کل زنجیره تامین امن نگه دارند تا از این طریق اطمینان حاصل شود که الزامات امنیتی به طور موثر برآورده می شوند و خطرات امنیتی به اندازه کافی برطرف می شوند. این موضوعات برای سیستم های امنیتی در صنعت خرده فروشی بسیار مهم است و در صورت نقص در چنین سیستم هایی هزینه های سنگین به شرکت ها وارد می شود.

یکی از الزامات استاندارد های جهانی امنیتی این است که اقدامات لازم برای جلوگیری از حمله و محافظت از نرم افزارها و سیستم های موجود انجام شود. همچنین این موضوع بسیار مهم است که مدیریت موثر چرخه عمر یک خرید بتواند امنیت سایبری دستگاه های اینترنت اشیا، مانند دوربین مداربسته نظارت تصویری شبکه را تامین کند. بنابراین اقدامات لازم باید برای کمک به جلوگیری از به خطر افتادن چنین دستگاه هایی، کاهش خطر و در نهایت حفظ اعتماد مشتری در نظر گرفته شود. ایجاد یک راه حل خرده فروشی واقعاً مطمئن تنها در صورتی امکان پذیر است که امنیت در هر مرحله مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته باشد.

آسیب پذیری های سیستم برابر است با داده های آسیب پذیر

برای ورود دوربین های تحت شبکه به یک شبکه فناوری اطلاعات، باید اطمینان حاصل شود که این سیستم ها در معرض خطرات حملات سایبری قرار نگیرند و به عنوان یک منفذ ورودی برای ورود به فعالیت های درونی و دستیابی به با ارزش ترین اطلاعات تجاری و دیگر اطلاعات مشتریان مورد استفاده قرار نمی گیرند.

بنابراین اهمیت محافظت از داده های جمع آوری شده توسط یک سیستم در برابر آسیب پذیری های بالقوه را نمی توان نادیده گرفت و در نتیجه اطمینان از ایمن بودن همه فناوری های نصب شده به طور پیش فرض امری حیاتی است. همچنین برای تقویت امنیت سیستم از ابتدا باید این سیستم ها با ملاحظات امنیت سایبری ساخته شوند. برای مثال به روزرسانی نرم افزار و به روزرسانی سیستم عامل دستگاه ها از جمله مواردی است که می تواند به بالا رفتن امنیت سیستم شما در مقابل تهدید های سایبری کمک کند. همچنین استفاده از تکنسین های خبره در حوزه امنیت سایبری از جمله موضوعاتی است که باید مدیران شرکت ها در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: هایک ویژن نصب دوربین مدار بسته

اهمیت محافظت در برابر آسیب پذیری های سیستم

حفظ روابط مثبت متقابل با ذینفعان کلید ایجاد یک زنجیره تأمین سالم است که بر پایه اعتماد و احترام متقابل بنا شده باشد. تنها با پیروی از چنین رویکردی می توان یکپارچگی سیستم ها را به طور کامل تضمین کرد . کاملا واضح است که فروشندگان و نصب کنندگان معتمد باید با یکدیگر همکاری کنند تا از رعایت اصول اخلاقی و رعایت اصول امنیت سایبری اطمینان حاصل شود.

همچنین باید دقت کافی به عمل آید تا اطمینان حاصل شود که کلیه ذینفعانی که در ساخت ، تأمین و نصب نرم افزارها و سیستم های امنیتی فعالیت می کنند، اهمیت حفظ بهترین شیوه های امنیتی را در اولویت کارهای خود درک می کنند. بنابراین مهمترین عنصر برای امنیت سایبری سیستم های یکپارچه نیروهای انسانی متخصص است که در یک زنجیره به هم پیوسته با هم همکاری می کنند.

پرداختن به چالش مداوم

همچنین خرده فروشان باید بتوانند به فناوری هایی که نیازهای عملیاتی آنها را پشتیبانی می کنند و خطرات مربوط به حملات سایبری را نیز برطرف می کنند دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر این سیستم ها باید از سیاست های امنیتی IT پشتیبانی کنند.

نظر بسیاری از کارشناسان حوزه امنیت این است که با پیروی از روش های ثابت شده امنیت سایبری برای استفاده از تکنولوژی اینترنت اشیا و درک اهمیت اجرای محصولات و خدمات با کیفیت بالا از طریق ارتباط با فروشندگان و شرکای معتمد، خرده فروشان از سیستم های امنیتی بهتر برای کاهش موثر تهدید امنیت سایبری بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته

مزایای دوربین های امنیتی برای مغازه های خرده فروشی

استفاده از دوربین های امنیتی در فروشگاه های خرده فروشی مزایای بسیاری دارد و به جرات می توان گفت که تمام اماکن خرده فروشی در آینده مجبور به استفاده از این تکنولوژی خواهند بود. موارد مهم استفاده از دوربین های امنیتی را در ادامه بررسی می کنیم و البته این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از سیستم های امنیتی در صنعت خرده فروشی می تواند تا 60 درصد از هزینه های ناشی از سرقت را کاهش می دهد.

جلوگیری از سرقت کالا

اولین و واضح ترین مزیت دوربین های امنیتی در فروشگاه های خرده فروشی کاهش میزان احتمال سرقت از فروشگاه است. سرقت و کاهش موجودی کالاها، مشکلات بسیار رایج و شناخته شده ای هستند که صاحبین خرده فروشی ها با آن درگیر هستند. با یک سیستم نظارت تصویری و نصب دوربین های مداربسته نظارتی احتمال سرقت های کوچک یا بزرگ در فروشگاه هابه شدت پایین می آید. اگر چه ممکن است در نگاه سطحی دزدی های کوچک بی اهمیت جلوه کنند، اما آمارها نشان می دهند که همین تلفات کوچک می تواند به سرعت تبدیل به یک معضل بزرگ برای فروشگاه ها شود.

بنابراین نصب سیستم های دوربین امنیتی یک راه حل بسیار موثر برای کاهش میزان سرقت در کسب و کار های خرده فروشی است. این موضوع بیشتر به خاطر این واقعیت ساده است که مشتریان به مکان های خرده فروشی می روند که می توانند دوربین های امنیتی را ببینند، چون دزدی در این فروشگاه ها کم تر است. همچنین دوربین های مداربسته حفاظتی علاوه بر ترساندن دزدان و جلوگیری از دزدی، توانایی پوشش مواردی که دزدیده می شوند را نیز دارد. همچنین اگر کسی از شما دزدی کرد و رفت، شما می توانید به تصاویر نظارتی ضبط شده خود رجوع کنید و مقامات را برای شناسایی و بازیابی دارایی و یا پیگرد قانونی در جریان قرار دهید.

دوربین های امنیتی تصاویر را در 24 ساعت شبانه روز ضبط می کنند

دومین مزیت قدرتمند سیستم های امنیتی خرده فروشی، ایجاد آرامش و امنیت ذهنی برای صاحبین کسب و کارها است. دوربین های تحت شبکه IP به کاربران خود این امکان را می دهند تا در هر زمان، و هر مکانی بر محلی که می خواهند نظارت داشته باشند. مزیتی که دراختیار صاحبین خرده فروشی ها قرارمی گیرد این است که می توانند از طریق این دوربین های نظارتی مستقیم در طول ساعات کار و پس از آن به شکل کاملان آنلاین تصاویر محل کار خود را رصد کنند. این قابلیت در مواقعی که از طریق سیستم هشدار دهنده از یک رویداد مشکوک آگاه می شوید، بیشتر اهمیت خود را نشان می دهد. برای مثال اگر سیستم های هشدار شما به صدا درآمده باشند می توانید ابتدا تصاویر دوربین را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا واقعا به برخورد و تهدید جدی و تماس با پلیس نیاز است یا خیر.

کاهش سرقت کارکنان

اگرچه تمام شرکت ها ضمانت هایی از کارمندان دریافت می کنند و در مصاحبه های قبل از استخدام صلاحیت کارمندان خود را مورد بررسی قرار می دهند، اما بازهم در برخی موارد کارمندان دست به سرقت از فروشگاه می زنند. در واقع، آمار اخیر نشان می دهد که سرقت کارکنان می تواند تا 36 درصد از کل تعداد دفعات سرقت از یک فروشگاه را به خود اختصاص دهد. نصب دستگاه های امنیتی و دوربین های مداربسته در خرده فروشی به کاهش میزان چنین مواردی به شدت کمک می کند و از سوی دیگر مانع اتهام های دروغین به کارمندان صادق نیز می شود.

همچنین در بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی تعداد زیادی از کارکنان در شیفت های مختلف کاری فعالیت می کنند و در نتیجه در صورت بروز سرقت در فروشگاه، مشخص کردن این موضوع که سرقت کار کدام یک از کارمندان است، کار دشواری به حساب می آید. در این خصوص دوربین های امنیتی خرده فروشی این نگرانی را از بین می برند و به شما مدارک ویدئویی مورد نیاز را می دهند تا شما دچار سردرگمی نشوید.

نظارت بر کارمندان و افزایش خدمات به مشتریان

بحث نظارت بر عملکرد کارمندان یکی از موضوعاتی است که بسیاری از مدیران در شرکت های بزرگ و کوچک با آن درگیر هستند. یکی دیگر از مزایای مفید که دوربین های امنیتی در فروشگاه های خرده فروشی ارائه می دهند، زمانی است که آنها بر کارمندان نظارت می کنند. اطمینان از این که مشتریان شما تجربه خریدی لذت بخش را دارند، عامل اصلی موفقیت کلی هر فروشگاه خرده فروشی است. با نظارت بر کارکنان خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها با شیوه ای حرفه ای، مؤدبانه و دوستانه با مشتریان برخورد می کنند. همچنین وقتی گزارشی منفی از عملکرد یکی از کارمندان دریافت می کنید، می توانید برای این که در مورد مناسب ترین روش برخورد تصمیم بگیرید به فیلم های نظارتی رجوع کنید. نکته پایانی در خصوص سیستم های امنیتی در صنعت خرده فروشی این است که بدون استفاده از چنین سیستم هایی نظارت مدیران بر عملکرد کارمندان و نحوه رفتار مشتریان به شدت سخت و هزینه زا خواهد بود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته / هایک ویژن / تی وی تی / دوربین مداربسته هایک ویژن و تی وی تی / تکنولوژی / اخبار تکنولوژی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 285
  • بازدید کلی : 9779
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی